بزرگترین تولیدکننده خوراک جایگزین دام و طیور در ایران

09124661091

Info@nahaadeh.com

کیلومتر ۳۲ جاده شهریار-اشتهارد.

مجتمع پاکدان البرز

پودر آلبالو

پودر میوه(آلبالو)

پودر میوه آلبالو محصول جانبی کارخانه های صنایع غذایی و تولید نوشیدنی می باشد. این محصول منبعی بسیار مناسب و ارزان برای تامین انرژی در خوراک دام می باشد.همچنین اضافه کردن  این محصول به خوراک دام  به دلیل داشتن فیبر  میتواند به بهبود کارایی سیستم گوارشی دام ها کمک نماید. پودر آلبالو منبعی غنی و ارزان برای استفاده در خوراک دام و طیور می باشد.به همین دلیل در کنار خرید سایر پودر میوه ها خرید کلی پودر آلبالو نیز مورد توجه دامداران و مرغداران قرار گرفته است.

جایگزین ذرت و سبوس گندم :

شباهت ها:
پودر آلبالو با  پروتئین حدود 8 درصد و انرژی قابل جذب 3000 کیلوکالری منبعی با ارزش غذایی بالا و  درعین حال ارزان قیمت برای استفاده در خوراک دام  می باشد. علاوه بر آنکه  که این محصول بسیار خوش خوراک و خوش عطر بوده و با داشتن انرژی و پروتئین برابر با  ذرت جایگزین مناسبی برای آن در خوراک دام و طیور محسوب می شود.همچنین این محصول به دلیل برخوردار بودن از فیبر کافی می تواند به عنوان جایگزینی مناسب برای سبوس گندم در خوراک دام مورد استفاده قرار گیرد.
تفاوت ها و مزایای تفاله آلبالو:
-مهمترین تفاوت پودر آلبالو  با ذرت وجو در قیمت آن می باشد. این محصول با داشتن قیمت کمتر از نصف ذرت دارای پروتئین و انرژی برابر با آن می باشد که همین مسئله پودر آلبالو را به جایگزینی ارزان و  مقرون به صرفه برای ذرت در خوراک دام تبدیل نموده است.

آلبالو دارای مقدار قابل توجهی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان‌ها و فیبر است و به همین دلیل استفاده از پودر آلبالو می‌تواند موجب افزایش ارزش غذایی خوراک دام شود.

آلبالو طعم مطبوع و شیرینی دارد، بنابراین افزودن پودر آلبالو به خوراک دام می‌تواند باعث بهبود طعم  خوراک شده، به ویژه در مواردی که دام‌ها به طعم‌های جدید مقاوم هستند به خوش خوراک شدن جیره کمک نماید.

پودر آلبالو می تواند به عنوان یک منبع اضافی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها در خوراک دام‌ها عمل نموده و در بهبود سلامتی و عملکرد آنها مؤثر باشد.

آلبالو دارای فیبر است  بنابراین  می‌تواند به مدیریت وزن دام‌ها کمک کند و مشکلات گوارشی را کاهش دهد.

آلبالو دارای مقدار مناسبی آنتی‌اکسیدان است که می‌تواند در مقابله با استرس‌های اکسیداتیو و حفظ سلامتی سلول‌ها کمک کند.باتوجه به دلایل ذکر شده خرید کلی پودر میوه آلبالو مورد توجه فعالین بازار دام و طیور قرار گرفته است.

به همین ترتیب، بسته به موارد مورد نیاز، می‌توان از پودر آلبالو به جای ذرت استفاده کرد یا حتی از ترکیبی از این دو برای تامین تنوع و ارتقاء ترکیبات مغذی در خوراک دام استفاده نمود. همچنین، نیازمندی‌های خاص دام‌ها و هدف اصلی از استفاده از خوراک می‌تواند در تصمیم‌گیری نقش داشته باشد.

میزان مصرف:

گاو و گوسفند پرواری: 15 درصد
گاو شیری:15درصد
شترمرغ:15 درصد
بلدرچین:15 درصد
مرغ:10 درصد
*پودر آلبالو دارای خواص بسیار مفیدغذایی می باشداین  خواص به همراه قیمت پایین  آن را به محصولی استراتژیک در صنعت دام و طیور تبدیل نموده است که توانسته تا حدود زیادی کمبود نهاده های اصلی را در بازار جبران نماید.
*با وجود ارزش غذایی بالای پودر آلبالو باید به محدودیت های  استفاده از آن در خوراک دام توجه گردد چراکه استفاده بیش از حد از پودر آلبالو می تواند موجب ایجاد مشکلات گوارشی در دام و طیور گردد.
*پودر آلبالو مانند هر محصول دیگری باید از منابع مطمئن تهیه گردیده و قبل از استفاده حتما کیفیت آن مورد سنجش قرار گیرد.
slide-2feca5b

آنالیز پودر آلبالو:

اگر تمایل به پودر آلبالو دارید با ما تماس بگیرید.

کارشناس فروش پودر آلبالو: 09124661091مختاری
5200
قیمت پودر آلبالو

میانبر محصولات

پودر 10 میوه

پودر 10 میوه

سیب و انار

سیب و انار

آلبالو انگور

آلبالو انگور

لیمو انار

لیمو انار

پودر آلبالو

پودر آلبالو

سیب هلو

سیب هلو