بزرگترین تولیدکننده خوراک جایگزین دام و طیور در ایران

09124661091

Info@nahaadeh.com

کیلومتر ۳۲ جاده شهریار-اشتهارد.

مجتمع پاکدان البرز

سیب و انار

پودر میوه(سیب انار):

تولید و فروش عمده پودر میوه سیب و انار در پاکدان البرز

پودر میوه سیب انار ترکیبی از تفاله های خشک شده سیب و انار می باشد که می تواند به عنوان منبعی مناسب و غنی برای تامین انرژی و فیبر خوراک دام استفاده شده و علاوه بر بالا بردن ارزش تغذیه ای خوراک دام منتج به حصول خوراک دام ارزان و مقرون به صرفه گردد.

سیب:

استفاده از تفاله‌های خشک شده سیب به عنوان یک ماده در خوراک دام بسیار مفید و مقرون به صرفه بوده و باعث پایین آمدن هزینه تمام شده و به تبع ان ارزان شدن خوراک دام می شود . این تفاله‌ها عمدتاً از پوست و بخش‌های خارجی سیب‌های فرآوری‌شده تولید می‌شوند. تفاله‌ی سیب  شامل فیبر، مواد مغذی و ترکیبات دیگری است که برای  تغذیه دام‌ها بسیار مفید می باشد.

انار:

منبعی غنی از کربوهیدرات و پروتیین می باشد این محصول با دارا بودن انرژی قابل متابولیسم 4700 منبعی غنی از  انرژی می باشد که می تواند در افزایش بهره وری خوراک دام کمکی شایانی نماید.

جایگزین ذرت و سبوس:

شباهت ها:
انرژی و پروتئین این محصول و ذرت بسیار شبیه هم است. هر دو محصول  منبع غنی تامین انرژی جیره محسوب می شوند. (پروتئین  این محصول حدود 6درصد و انرژی آن حدود 3000kcalمی باشد) همچنین  از آنجا که تفاله  های انار و سیب   خشک شده حاوی مقدار مناسبی از فیبر می باشند خوراک دام سیب انار  می تواند به عنوان منبعی غنی از  فیبر در تغذیه دام‌ها جایگزین سبوس گندم گردد. فیبر موجود درخوراک دام سیب انار می‌تواند به بهبود گوارش دام‌ها کمک کند
تفاوت ها و مزایای سیب انار:
-مهمترین تفاوت  خوراک دام سیب انار با ذرت و همچنین سبوس گندم در قیمت آن هاست. قیمت این محصول کمتر از نصف ذرت وتا میزانی قابل توجه کمتر از سبوس است که همین مساله تفاوت مهمی در قیمت تمام شده جیره ایجاد می کند.
 
  1. ارزش غذایی: تفاله خشک شده سیب انار حاوی ارزش‌های غذایی از جمله ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر و مواد آنتی‌اکسیدانی می باشد. این مواد مغذی می‌توانند به بهبود تغذیه و سلامت دام‌ها کمک کنند.

  2. مواد آنتی‌اکسیدانی: انواع مواد آنتی‌اکسیدانی مانند پلی‌فنول‌ها و فلاوونوئیدها در سیب انار وجود دارند. این مواد می‌توانند در مقابله با استرس‌های اکسیداتیو و حفظ سلول‌های دام‌ها مؤثر باشند.

  3. تنوع خوراک: اضافه کردن تفاله خشک سیب انار به خوراک دام‌ها می‌تواند تنوع در ترکیبات خوراک ایجاد کند و از تکراری شدن خوراک جلوگیری کند.                            با توجه به دلایل ذکر شده  بالا شرکت پاکدان البرز با هدف تولید و عرضه  خوراک دام با کیفیت و ارزان فروش عمده پودر میوه سیب و انار را  در برنامه کاری خود قرار داده است.

 
 
 

میزان مصرف:

 گوسفند و گاو پرواری: 20 درصد
گاو شیری : 20 درصد
بوقلمون و بلدرچین: 10 درصد
شتر مرغ: 10 درصد
مرغ:10درصد

* توجه داشته باشیدمقدار استفاده از خوراک دام سیب انار باید متناسب با نیازهای تغذیه‌ای دام‌ها تعیین شود و از مقدار زیادی که ممکن است به مشکلات گوارشی منجر شود، پرهیز شود.

* خوراک دام سیب انار باید به گونه‌ای در ترکیب با سایر مواد تغذیه‌ای مورد استفاده قرار گیرند تا تغذیه متعادل دام‌ها حفظ شود. در این زمینه کارشناسان تغذیه دام پاکدان البرز آماده ارایه مشاوره های لازم به دامداران محترم می باشند.

*دقت نمایید که سیب انار را از منابع مطمئن تهیه نمایید و قبل از استفاده حتما از بالا بودن کیفیت آن مطمئن شوید.

* بالا بودن رطوبت سیب انار باعث بالا رفتن احتمال فساد پذیری آن و به تبع آن پایین آمدن کیفیت خوراک دلم می گردد. سقف رطوبت استاندارد سیب انار 10% می باشد.

slide-2feca5b

آنالیز پودر میوه سیب انار:

اگر تمایل به خرید سیب انار دارید با ما تماس بگیرید.

کارشناس فروش سیب انار: 09124661091مختاری
5200
قیمت سیب انار

میانبر محصولات

پودر 10 میوه

پودر 10 میوه

سیب و انار

سیب و انار

آلبالو انگور

آلبالو انگور

لیمو انار

لیمو انار

پودر آلبالو

پودر آلبالو

سیب هلو

سیب هلو