بزرگترین تولیدکننده خوراک جایگزین دام و طیور در ایران

09124661091

Info@nahaadeh.com

کیلومتر ۳۲ جاده شهریار-اشتهارد.

مجتمع پاکدان البرز

پودر میوه انگور

پودر میوه(انگور)

تفاله انگور محصول جانبی کارخانجات تولید آبمیوه می باشد.این محصول منبعی غنی از کربوهیدارات است که می تواند در بهبود انرژی خوراک دام کمک شایانی نماید.تفاله انگور جهت پرواربندی دام های سبک و سنگین مانند گاو و گوسفند بسیار مفید بوده و به همین دلیل در دامپروری های بزرگ و کارخانجاتی که کنسانتره خوراک دام و طیور تولید می کنند  به عنوان مواد مغذی و افزودنی مورد استفاده قرار می گیرد . تفاله انگور به علت وجود کربوهیدرات باعث هضم آسان وتولید انرژی در دام می شود.

همچنین  پایین بودن قیمت این محصول  آن را به منبعی ارزان و با ارزش برای تهیه خوراک دام ارزان نموده است.

جایگزین ذرت ، سبوس و یونجه:

شباهت ها:
انرژی و پروتئین این محصول و ذرت بسیار شبیه هم است. هر دو منبع غنی تامین انرژی جیره هستند. پروتئین حدود 8 درصد و انرژی بالای  2900kcalاین محصول را به جاگزینی مناسب برای ذرت در خوراک دام تبدیل نموده است . وجود فیبر کافی در این محصول سبب گردیده که به عنوان جایگزینی مناسب برای سبوس گندم در خوراک دام مورد استفاده قرار گیرد.همچنین با کاربرد این تفاله در جیره بره‌های پرواری میتوان مصرف علوفه یونجه را تا حد قابل توجهی کاهش داد که این امر منجر به کاهش هزینه خوراک و نیز صرفه‌جویی در مصرف آب کشاورزی می شود. اگر100رأس بره در دوره پرواربندی 90روزه، به طور متوسط روزانه حدود 2کیلوگرم خوراک مصرف کنند، باید حدود 7.5 تن یونجه (معادل 7.5 میلیون تومان) خریداری شود.
تفاوت ها و مزایای تفاله انگور:
-مهمترین تفاوت تفاله انگور با  ذرت و سبوس در قیمت آن هاست. قیمت این محصول کمتر از نصف ذرت است و به میزان قابل توجهی ارزانتر از سبوس گندم می باشد. که همین مساله تفاوت مهمی در قیمت تمام شده جیره ایجاد می کند.
– تفاله انگور خشک شده مشامل مواد مغذی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر می باشد که آثاری بسیار مثبت در تغذیه و بهبود رشد وسلامت دام و طیور دارد

– تفاله انگور می‌تواند منابعی از مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم و منگنز را به دام‌ها ارائه دهد که در تعادل معدنی تغذیه دام‌ها موثر است

  1. سایر مزایا:

    -افزایش وزن روزانه مناسب

    -کاهش ضریب تبدیل خوراک

    -بازده اقتصادی عالی وکاهش هزینه خورا

 
 
 

میزان مصرف:

 گوسفند و گاو پرواری: 20 درصد
گاو شیری : 15 درصد
بوقلمون و بلدرچین: 10 درصد
شتر مرغ: 10 درصد
مرغ:10درصد

 *تعیین مقدار مناسب تفاله انگور در جیره تغذیه دام‌ها بسیار مهم است. . بهتر است با متخصصان تغذیه دام مشورت کنید تا مقدار مناسب برای نوع و نیازهای دام‌هایتان تعیین شود. متخصصین تغذیه شرکت پاکدان البرز آماده ارایه دادن مشورت لازم به دامداران و مرغداران محترم نسبت به مقدار و نحوه استفاده از تفاله انگور در خوراک دام می باشند.

*تفاله انگور به تنهایی نباید منبع اصلی تغذیه باشد. باید با دیگر اجزاء جیره تغذیه دام مانند علوفه، غلات، پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی تعادل خوبی داشته باشد

*قیمت عرضه این محصول به عوامل متعددی مانند نوع انگور،محتوای تفاله که شامل چه قیمت هایی از انگور می باشد و درجه کیفی تفاله و دستگاه خشک کن بستگی دارد.

slide-2feca5b

آنالیز تفاله انگور

اگر تمایل به خرید پودر انگور دارید با ما تماس بگیرید.

کارشناس فروش پودر میوه انگور: 09124661091مختاری
5200
قیمت تفاله انگور

میانبر محصولات

پودر 10 میوه

پودر 10 میوه

سیب و انار

سیب و انار

آلبالو انگور

آلبالو انگور

لیمو انار

لیمو انار

پودر آلبالو

پودر آلبالو

سیب هلو

سیب هلو