بزرگترین تولیدکننده خوراک جایگزین دام و طیور در ایران

09124661091

Info@nahaadeh.com

کیلومتر ۳۲ جاده شهریار-اشتهارد.

مجتمع پاکدان البرز

آلبالو انگور

پودر میوه(آلبالو انگور):

پودر میوه آلبالو انگور ترکیبی از تفاله های خشک شده انگور و آلبالو می باشد که می تواند به عنوان منبعی مناسب و غنی برای تامین انرژی و فیبر در خوراک دام مورد  استفاده قرار گیرد این ترکیب علاوه بر بالا بردن ارزش تغذیه ای خوراک دام منتج به حصول خوراک دام ارزان و مقرون به صرفه گردد.استفاده از پودر میوه آلبالو انگور در خوراک دام علاوه بر کاهش هزینه های تولید موجب افزایش کیفیت جیره شده و در نهایت منجر به افزایش راندمان تولید می گردد.

آلبالو:

برای کسب اطلاعات بیشتر روی کلمه آلبالو کیلیک نمایید.

جایگزین ذرت و سبوس:

شباهت ها:
انرژی و پروتئین این محصول و ذرت بسیار شبیه هم است و به همین دلیل هر دو منبع غنی تامین انرژی جیره هستند. (پروتئین  این محصول حدود حدود 8درصد و انرژی آن   بیش از 3000kcal می باشد). همچنین آلبالو و انگور هردو منابعی غنی از فیبر،مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها بوده و به همین دلیل جزء منابع با ارزش بالای غذایی در تهیه  وتولید خوراک دام محسوب می شوند.فیبر موجود در این محصول آن را به جایگزینی مناسب و ارزان  برای  سبوس گندم تبدیل نموده است.
تفاوت ها و مزایای آلبالو انگور:
  1. ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها: البالو دارای ویتامین‌های مختلفی مانند ویتامین C و ویتامین A است. همچنین، آنتی‌اکسیدان‌های موجود در البالو می‌توانند به بهبود سلامتی دام و مقابله با استرس‌های اکسیداتیو کمک کنند.

  2. فیبر: البالو دارای مقدار زیادی فیبر است که می‌تواند به بهبود عملکرد گوارشی دام‌ها و کاهش مشکلات هضمی کمک کند.

  3. تنوع خوراک: اضافه کردن البالو به خوراک دام می‌تواند تنوع در ترکیبات خوراک ایجاد کند و به دام‌ها انگیزه بیشتری برای مصرف خوراک بدهد.

مزایای خوراک دام حاوی انگور:

  1. مواد آنتی‌اکسیدانی: انگور دارای مواد آنتی‌اکسیدانی مانند رزوراترول است که می‌توانند به بهبود سلامتی دام و مقابله با عوامل آلودگی و اکسیداسیون کمک کنند.

  2. ویتامین‌ها و مواد معدنی: انگور حاوی ویتامین‌های مختلفی نظیر ویتامین C و ویتامین K است. همچنین، مواد معدنی مانند پتاسیم و آهن نیز در انگور وجود دارند.

  3. تنوع تغذیه: انگور می‌تواند به تنوع تغذیه دام‌ها کمک کند و بهبود سلامتی کلی آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

 

 

میزان مصرف:

 گوسفند و گاو پرواری: 20 درصد
گاو شیری : 20 درصد
بوقلمون و بلدرچین: 10 درصد
شتر مرغ: 10 درصد
مرغ:10درصد

* توجه داشته باشیدمقدار استفاده از خوراک دام آلبالو و انگور باید متناسب با نیازهای تغذیه‌ای دام‌ها تعیین شود و از مقدار زیادی که ممکن است به مشکلات گوارشی منجر شود، پرهیز شود.

* خوراک دام آلبالو و انگور باید به گونه‌ای در ترکیب با سایر مواد تغذیه‌ای مورد استفاده قرار گیرند که تعادل تغذیه دام‌ها حفظ شود. کارشناسان تغذیه دام پاکدان البرز در جهت  آماده ارایه مشاوره های لازم به دامداران محترم می باشند.


slide-2feca5b

آنالیز پودر میوه آلبالو انگور:

اگر تمایل به خرید آلبالو انگور دارید با ما تماس بگیرید.

کارشناس فروش آلبالو انگور: 09124661091مختاری
5200
قیمت آلبالو انگور

میانبر محصولات

پودر 10 میوه

پودر 10 میوه

سیب و انار

سیب و انار

آلبالو انگور

آلبالو انگور

لیمو انار

لیمو انار

پودر آلبالو

پودر آلبالو

سیب هلو

سیب هلو