بزرگترین تولیدکننده خوراک جایگزین دام و طیور در ایران

09124661091

Info@nahaadeh.com

کیلومتر ۳۲ جاده شهریار-اشتهارد.

مجتمع پاکدان البرز

پودر سیب زمینی

پودر سیب زمینی

این محصول بهترین جایگزین ذرت  و جو در خوراک دام و طیور می باشد.
یک منبع غنی انرژی با پروتئین نسبتا مناسب و شبیه ترین بافت به ذرت! نشاسته موجود در آن به آهستگی جذب شده و نتیجتا عملکرد بهتری دارد.

پودر سیب زمینی به عنوان جایگزین جو

پژوهشگران دانشگاه ساری در تحقیقاتی به این نتیجه رسیده اند که جایگزینی جو با پودر سیب زمینی تا میزان 45 درصد منجر به بهبود رشد بره ها می شود. و نتایج تحقیقات خود را در مقاله ای با  عنوان “تأثیر جایگزینی جو با سطوح مختلف ضایعات پخته شده سیب زمینی در جیره بر عملکرد رشد، قابلیت هضم ظاهری مواد مغذی و ویژگی‌های کیفی و کمی لاشه بره‌های نر پرواری زل”  منتشر نموده اند.
همچنین تحقیقات مشابهی توسط محققان پاکستانی ( بزرگترین تولیدکننده سیب زمینی در جهان) نشان داده است. استفاده از پودر سیب زمینی تا سقف سی درصد در خوراک دام مفید است.

پودر سیب زمینی در تغذیه طیور

تحقیقات نشان داده است (استفاده از ضایعات سیب زمینی در تغذیه دام و طیور) استفاده از پودر سیب زمینی در تغذیه طیور هرچند در سطوح بالای 15 درصد موجب کاهش رشد می شود. ولی با رعایت این  محدودیت مصرف، استفاده از آن بدون آسیب زدن به رشد گله هزینه های تولید را کاهش می دهد.
از همین رو در سالهای اخیر طرح های گسترده پژوهشی برای فرآوری و استفاده از این محصول در خوراک دام و طیور صورت گرفته است که از جمله می توان به این طرح اشاره کرد.
به دلیل این نیاز روزافزون و خصوصا با حذف ارز ترجیحی که منجر به گرانی قابل توجه قیمت ذرت و جو می شود  ما در گروه تولیدی-بازرگانی پاکدان البرز اقدام به تولید این محصول جدید به عنوان جایگزین ذرت و جایگزین جو در خوراک دام و طیور کرده ایم.

در فرآیند تولید این محصول؛  سیب زمینی پخته شده و به خمیر یک دستی تبدیل می شود. سپس ترکیبی شامل 95 درصد خمیر سیب زمینی سیب زمینی و 5 درصد آردک برنج ( برای جلوگیری از چسبیدن خمیر به کف خشک کن، درون خشک کن قرار می گیرد و با باد 90 درجه خشک و سپس آسیاب و بسته بندی می شود. محصول نهایی پودری یکدست، سرشار از نشاسته‌ی یا کیفیت، منبع غنی انرژی و بهترین جایگزین ذرت و جو خواهد بود.

 


slide-2feca5b

آنالیز پودر سیب زمینی

اگر تمایل به خرید پودر سیب زمینی دارید با ما تماس بگیرید.

کارشناس فروش: 09124661091 مختاری
5000
قیمت پودر سیب زمینی
پودر 10 میوه

پودر 10 میوه

سیب و انار

سیب و انار

آلبالو انگور

آلبالو انگور

لیمو انار

لیمو انار

پودر آلبالو

پودر آلبالو

سیب هلو

سیب هلو